أضف كلمات أغنية

استمع إلى "اللي يمشي عادي" على أنغامي

أنغامي

 

(12) مشاهدة


اللي يمشي عادي

اللي عاشوا ف خيرنا غيرنا 

جيه وغواهم راحوا ف الدوامه تاهوا مع السلامه

واللي لما الدنيا ضاقت 

جم يحنوا نسيوا انه الجراح بتسيب علامه

اللي يمشي يمشي عادي .. مش هنزعل يوم عليه

واللي باقي علينا اهلا .. حضننا ده اولي بي

فوق دماغنا مكانه عالي .. وف عيونا هنداريه

ماحنا عشنا لناس باعونا .. ف النهايه خدنا ايه


النوايا تبان ف شده ومين هيرضي 

يكون معاك وقت اما تتعب هتلاقيه

اه صحيح الناس معادن 

والمثل بيقول تحرص بس مبنعملش بي

اللي يمشي يمشي عادي .. مش هنزعل يوم عليه

واللي باقي علينا اهلا .. حضننا ده اولي بي

فوق دماغنا مكانه عالي .. وف عيونا هنداريه

ماحنا عشنا لناس باعونا .. ف النهايه خدنا ايه

 كلمات: عمرو المصري
 ألحان: مصطفى الشعيبي
 تاريخ: 2021

استمع إلى "اللي يمشي عادي" على أنغامي

أنغامي

 

التبليغ عن خطأ



Scripts